Shop Mobile More Submit  Join Login
Where are you? - Twin Cranes by BorelightArt Where are you? - Twin Cranes by BorelightArt
"If only they were here..."
-------------
"Coming alone may have been a bad idea.. haha..."

Ya know? i like how Tenkai's side came out, haha, the other side, looks a bit weird xD
Anyway, this came to my mind after reading the preschool Team's haze scenario, the final at least xD and as JynX said that Tsurubami is having a hard time outside...well, i bet they miss eachother this isn't a shipping joke no no

Len'en: JynX
Add a Comment:
 
:iconyess8:
yess8 Featured By Owner Mar 21, 2017  Hobbyist General Artist
wow me fascinan los fondos serán sencillos pero los colores están muy bien ^^
me guta el rubio(?
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 22, 2017  Hobbyist General Artist
Graciaaaas ;w;
Y si te digo que es mujer ? (??, okno, la verdad ni genero tienen xD
Reply
:iconyess8:
yess8 Featured By Owner Mar 22, 2017  Hobbyist General Artist
de nada
xDD hahaha acabas de hacer que tenga una explosión mental(?
:c me gusto como l@ dibujaste :c no de gustar 7u7r
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 22, 2017  Hobbyist General Artist
Ya se, pero aun asi xDD es confuso para muchos de nosotros que ninguno tenga genero, y aun mas al dibujarlos jajaja
Reply
:iconmanaprizm:
Manaprizm Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Tsurubami: Did I forget to turn the oven off..? lol

How sad though... Even when Tenkai is mad at Tsuru they miss them. ;w;
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist General Artist
Yeah x'D i guess you still haven't read any dialogue right?, well, i'll just say that they ARE mad x'DD
Reply
:iconmanaprizm:
Manaprizm Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Nothing from BPOHC still. =w=; But I get a general idea of everything before that...
And yeah I know why they're mad... And then they go and make things worse, and it's likely their fault (and Lumen's too... On accident tho...) Suzumi found their way in. =w=; Nice one, Tenkai...
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist General Artist
Wait...i never thought that Suzumi could get in that way :o ...woah
Reply
:iconmanaprizm:
Manaprizm Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Well it's just a theory. :v A GAME THEORY!!11!! Who knows how they got in?
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist General Artist
But it can be possible tho... ...woooooow is a god game theory :V
Reply
:iconwodkanna:
wodkanna Featured By Owner Mar 20, 2017
I don't get... is ship or not?
Reply
:iconborelightart:
BorelightArt Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist General Artist
Weeell, yeah xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 20
Image Size
545 KB
Resolution
1000×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33
Favourites
10 (who?)
Comments
12
Downloads
1
×